Survivor 2013 - Basvuru Formu - Yeni Sezon

7 yorum
Survivor Türkiye 2013 Unlüler Gönüllüler yeni sezona aylar kaldı. Yeni Sezon yine heyecanlı ve çekişmeli geçecektir. Acun Ilıcalı 'nın projelerinden Survivor Mart - Nisan aylarında Survivor Turkiye 2013 Tv ekranlarında olacak. Survivor Türkiye Başvuru Formu 2013

Survivor Türkiye Ünlüler Gönüllüler 2013 yeni sezonda ünlü isimler arasında Kavak Yelleri dizisinden tanıdığıımız Efe 'de bulunuyor.


Survivor 2013 Fragman izle - 1. Bölüm Fragmanı
survivor 2013 başvuru, survivor yeni sezon fragmanı, survivor ünlüler gönüllüler, survivor star tv izle, survivor 2013 türkiye, survivor yeni yarışmacıları, survivor ünlü isimleri kimler, survivor 2013 tanıtım, acunn.com survivor başvurma, survivor ne zaman başlıyor 2013, survivor yeni bölümleri nerede, sörvayvır, survıvor 2013 fragman izle, survivor 1. bölüm izle, survivor türkiye star tv

Bu yazıyı beğendiğiniz mi? Paylaşın!

7 Yorum var

  1. Adsız yorumu:

    beni al acun abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii muteşem inşaattttçı

  2. Adsız yorumu:

    yine hayal kirikligina ugrayacagim ne kadar cok istesemde bu yarismada yer almayi,yine olmayacak degilmi ortada basvuru formu bile yok.

  3. Adsız yorumu:

    abe ben diyarbakırdan katılıyorum abe kurban olayım benide al batan gemiyi kurtaracak kadar yüzme biliyorum zaten müslüm baba rahmet etmiş bari bıze survivor bi moral olur abe cevabını bekliyorum

  4. Adsız yorumu:

    acun abı 6 yaşından beri spor yapıyorum spor akademısnde okuyorum aynı zamnd benı al abı başvuru yapıcam bulamıyorum bır turlü

  5. Unknown yorumu:

    Yine kaçırdım bu sene nasipse artık seneye
    Mustafa Gür

  6. Adsız yorumu:

    ben,i de

  7. Adsız yorumu:

    iyi arayin ozaman

Konu hakkında yorumlarınızı yapabilirsiniz. Yorum Biçimi: Anonim olarak seçebilirsiniz.